Navomodel Caravelă Santa Maria, scara 1:65 Kit model de navă din lemn - Artesania Latina
Descriere
SANTA MARIA CARAVEL WOODEN MODEL KIT: NAVA MODEL ESENȚIALĂ
Kitul de modelare a navei din lemn Santa Maria Caravel la scara 1:65 nu poate lipsi din colecția de replici fidele a oricărui modelist naval, construcția sa este inevitabilă deoarece este una dintre navele esențiale în istoria navală a planetei.
Se adresează fanilor acestui hobby cu un nivel intermediar de abilități pentru construcția acestui minunat model la scară.
Modelistul va găsi în acest kit piese din lemn de mesteacăn de înaltă calitate tăiate cu precizie datorită unui laser; detalii magnifice din metal și fotogravate; vele imbatabile și întărite din bumbac, gata de a fi plasate - acest model include șabloanele din carton decupat pentru a putea picta crucile lor caracteristice-; și, ca un bonus pentru ca modelul să poată fi expus perfect, o bază de expoziție din lemn cu o placă metalică nominală.
Cu instrucțiuni digitale complete: imagini precise pas cu pas.
Instrucțiunile tipărite nu sunt disponibile.
Cutia kitului include, de asemenea, un cod QR care vă va redirecționa către fișa de produs prin scanarea acestuia cu telefonul mobil. În plus, are 15 videoclipuri care arată unele dintre procesele de construcție ale modelului Santa María.Odată construită macheta din lemn a Caravelei Santa Maria, măsurile acesteia sunt următoarele 503mm, lungime 264mm si lățime și 498mm.
ISTORIA NAO SANTA MARIA: CALIFICATĂ GREȘIT CARAVELĂ
Da, este posibil să fie cea mai importantă navă din istorie, deoarece a fost cea în care se afla Cristofor Columb atunci când a descoperit America la sfârșitul secolului al XV-lea, mai exact în 1492. Santa Maria Nao, numită greșit „caravelă” - celelalte două nave mai mici erau de fapt caravelă, La Niña și La Pinta-, deși cele trei nave erau considerate caravelă în documentele originale. La început, numele Santa Maria era La Gallega, al cărei proprietar era Juan de la Cosa.
Aventura a început nu pentru a descoperi un nou continent, ci pentru a găsi o nouă rută sigură către Oceanul Pacific. Prima oprire a fost în Insulele Canare, mai precis, în La Gomera, pentru a aduna mai multe provizii și a repara avariile pe care le putea avea nao, construită cu lemn din Cantabria.
În 12 octombrie, după mai multe revolte ale echipajului, cabanierul Rodrigo de Triana a zărit "pământ": mai întâi au ajuns pe insula Guanahani, pe care au numit-o San Salvador, în arhipelagul Bahamas, până când a ajuns pe o alta pe care a numit-o La Española -actual, Haiti-, care a adus "mormântul" Santa Maria. În noaptea de 24 decembrie, nao a rămas eșuată din cauza unui banc de nisip, ca urmare a unei nepriceperi a omului de pază. Consecința imediată? Recifurile de corali au distrus carena ambarcațiunii, echipajul fiind nevoit să urce pe La Niña. În acest sens, s-a zvonit că Columb era interesat de acea scufundare pentru a se întoarce întrucât nu găsise aur, încercând să înșele regii catolici.
